? ??????????????Pretty Kitty? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (6 Ratings)??3 Grabs Today. 931 Total Grabs. ???
???Get the Code?? ?? ?????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??3 Grabs Today. 1258 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Reflective Flowers? ????? ?????? ???R CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Selasa, 5 Mei 2009

....baRu2 iNi...



..TaDaAaa!!!!!!!..ok x??hihi...=)

...bila da clash, rs serabut sgt....

1st tym aku frust...iskk...sedey siot...

2 mgu jgk aku dlm keadaan berkabung...

sek baik kwn2 aku ade...

mereka laa yg sinari hari2 gelap ku..huhu

skrg da genap 4 bln...

aku clash aritue 5 january 09....mmg aku down tym 2...

awl2 thn jer da kasi aku kecewak..huh!!

lme gak ambik mase nk lupekn mamat 2....hmm...

but, now....i'm ouHkaY!!!

nmpk x wajah aku yg da ouhkay 2??hehe....ok laa 2 kn...=p

mse aku ngh loser aritue...aku ade mntk nasihat dr lect B.I aku...miss fynn...

dye kate..................

"riuhkan diri dgn segala yang selain dia.
fokus pada diri sendiri.
serah pada tuhan.
tuhan lebih tahu.
dan kamu patut lebih tahu tuhan lakukan apa2 semua, ada sebabnya."

jd...kpd sesape yg frust, wake upz!!!!!dunia belum berakhir....

perbaiki diri kita dan tunjukkan yg kita kuat....oK kwn??

kekasih xde...kawan2 kn ade....(*-^)....WiNk2!

1 comments:

mR.keChik berkata...

erkkk..
nme aku xde pown..
waaaaa..aku kan yg mengembirakan mu
waaaaaaaaaaaaaaa